Disember 06, 2010

sAlam MaAL HiJRaH 1432


Alhamdulillah...


hari nie dah masuk 1 muharam , yeah!! da masuk tahun baru pOn. manenya azam pOn kena baru gak nie =)..

dOaku agar haRi-haRi yang akan dAtang ini lebih bAik dari hari-HaRi sebeluMnya, Moga-mogA aku & keluArga serta kawan-kawan sekalian dimurahkan rezeki selalu, dapat mengukuhkan lagi iman DAN dilimpahkan hidayah oleh Yang Maha Esa... aminn..

azam tahun baru nie, aku hArap aku lebih yakin paDa diri sendiri ( yela selalunye kalO wat benda-benda, banyak ngat bergantung kat orang lain) moga kedatangan muharRam kAli nie aku dapat mengubah diRi supaya lebih yakin pada diri. Dan lagi aku harap aku dapat hindari diri aku dari melakukan perkara-perkara yang x berfaedah (insyallah... daa sem last nie semangat sikit blaja!!) dont waste yOur time cik wan bulat, time is a gOLd.
MOga aku diberi hidayah tuk jadi wanita solehah aminnn.... hee doakan aku ye kawan-kawan ku cayang!!...







wasalamm..





terima kasih, boleh picit like!

Tiada ulasan:

haRi-haRi yg berlalu

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...