Disember 06, 2010

sAlam MaAL HiJRaH 1432


Alhamdulillah...


hari nie dah masuk 1 muharam , yeah!! da masuk tahun baru pOn. manenya azam pOn kena baru gak nie =)..

dOaku agar haRi-haRi yang akan dAtang ini lebih bAik dari hari-HaRi sebeluMnya, Moga-mogA aku & keluArga serta kawan-kawan sekalian dimurahkan rezeki selalu, dapat mengukuhkan lagi iman DAN dilimpahkan hidayah oleh Yang Maha Esa... aminn..

azam tahun baru nie, aku hArap aku lebih yakin paDa diri sendiri ( yela selalunye kalO wat benda-benda, banyak ngat bergantung kat orang lain) moga kedatangan muharRam kAli nie aku dapat mengubah diRi supaya lebih yakin pada diri. Dan lagi aku harap aku dapat hindari diri aku dari melakukan perkara-perkara yang x berfaedah (insyallah... daa sem last nie semangat sikit blaja!!) dont waste yOur time cik wan bulat, time is a gOLd.
MOga aku diberi hidayah tuk jadi wanita solehah aminnn.... hee doakan aku ye kawan-kawan ku cayang!!...







wasalamm..




video

terima kasih, boleh picit like!

Disember 02, 2010

6 MiNGGu, 6 BULaN daN 6 tAhuN kAhwIN (",)

Sebelum Tido:

6 minggu : Selamat tido Sayaaang, mimpi indah ya, mmmuahhhhh...

6 bulan : Tolong matikan lampu tu, silau aah.

6 tahun : Sana sikit lah... Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!


Pakai Toilet:

6 minggu : Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh

6 bulan : Lama lagi ke ke kt dalam nih?

6 tahun : Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pi lah gunung ledang sana !!!



Balas SMS:

6 minggu : Iye Sayang, jap lagi I sampai rumah. Sayang, I belikan murtabak favourite U ye Sayang...

6 bulan : Trafik jam aah

6 tahun : K..



Dating process:

6 minggu : I love U, I love U, I love U.

6 bulan : Of course I love U.

6 tahun : Iyalah!! kalau I tak cintakan U, buat apa I nikah dengan U???



Pulang Kerja:

6 minggu : Sayaaang, I dah balik nih...

6 bulan : I'm BACK!!

6 tahun : Masak apa hari ini??



Hadiah (ulang tahun):

6 minggu : Sayang, I harap U suka cincin yang I beli untuk U ni

6 bulan : I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah.

6 tahun : pakai duit u sendirilah apa yg U nak.. i takde duit.



Telefon:

6 minggu : Baby, ada org call u nih..

6 bulan : Eh... Your call...

6 tahun : WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.... ANGKAT AAAAAHHH!!!



Masakan:

6 minggu : Wah, tak sangka I, pandai U masak.Rasa pun sedappp...!!!

6 bulan : Kita makan apa malam ini??

6 tahun : HAH!! LAUK INI LAGI?



Memaafkan:

6 minggu : Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang lain,eh?

6 bulan : Hati-hati la, nanti jatuh tuh..

6 tahun : Orang dah ckp byk kali pon tak paham!!



Baju baru:

6 minggu : Aduh sayang, U seperti bidadari dengan pakaian itu..

6 bulan : Lah... Beli baju baru lagi?

6 tahun : DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???



Merancang Holiday:

6 minggu : Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg U nak honey?

6 bulan : Kita ke Bukit Bintang aje ler... Senang sikit tak perlu naik flight...

6 tahun : JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!



TV:

6 minggu : Baby, kita nak tengok cite apa malam ini?

6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.

6 tahun : JANGAN TUKAR-TUKAR BOLE TAK..?


nOta x pEntiNG : erkkk...btOL ke jadiq camneh??
hOpe, bile cik wan kawen nanti x jadik camneh,
cam x ePy je eDup haha...=p

terima kasih, boleh picit like!

haRi-haRi yg berlalu

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...